Menu

Fang køberen
- der hvor han er

PR, SoMe og annoncering

Pressehåndtering / Pressetekster / SoMe-profiler / SoMe-opslag / SoMe-kampagner / Facebook Business Manager / Kampagneplanlægning / Annonceproduktion / Annonceringsplanlægning / Annonceringstekster / DTP / grafisk layout

At du har sørget for, at dit projekt præsenteres i en marketingpakke, hvor alt fra grafisk udtryk, tekst og valg af marketingmaterialer spiller maksimalt, kan i princippet være komplet ligegyldigt, hvis ingen ser det.

Vi oplever med jævne mellemrum, at der ikke tænkes i kampagneplanlægning, medieplatforme og eksponeringskanaler, når salgsfasen tager fart. Nogle projekter sælger næsten sig selv... de fleste gør dog ikke. Derfor kan det være en god idé at tænke annoncering på forskellige platforme ind i din marketingstrategi.

Kontakt os

Skriv en besked til os, så vender vi tilbage snarest muligt

Tak, vi vender tilbage snarest!

Lidt er ofte nok

Det kan godt blive omsiggribende, når man taler PR, Sociale Medier og annoncering i ét sætning. Kombinationen ér stærk – ingen tvivl om det. Men i Dimension Design sætter vi en ære i at være præcis, hvor din køber er, og ikke i at være alle vegne.

Vi vil hellere have 50 købere end 1.000 eksponeringer, og derfor har vi specialiseret os i at kende målgrupperne og vide, hvor de er hvornår. Med den viden kan vi lægge pengene på de poster, der giver målbare afkast og også planlægge kampagner, der strækker sig over forskellige perioder, byggeetaper eller lignende.

600 interesserede for en plovmand? Interesseret?


Eksempelvis har vi i en periode på 9 måneder kørt Facebookannoncer for et helt boligområde hver anden uge. Prisen er 500 kroner om ugen og eksponeringerne ligger mellem 6.000 og 11.000 hver gang.

”Ja ja og hvad så, hvis de ikke køber?”, tænker du. Af visningerne er der så mellem 400 og 600, der klikker på linket, hvilket betyder, at der betales helt ned til 0,85 kroner for et klik fra en person, der aktivt har tilvalgt at se mere på sagerne. Dét er billigt!

”Men køber de?”, tænker du stadig… JA! Det er gået over al forventning og nu sættes der mere til salg og bygges en vej mere på området. Det er målbart, det er justérbart, det er billigt, og det virker. 

Uffe Bengaard

Kontakt Uffe Bengaard for mere information