Menu

Bliver du set derude?

Marketingstrategi

 

Kampagneplanlægning / Kampagnestrategi / SoMe-strategi / Målgruppeanalyse / Personaudvikling / Salgstrategi / Promovering

Ordet strategi kan hurtigt skabe nogle langhårede associationer til tidskrævende brugerundersøgelser, modtageranalyser, mission-, vision- og værdifastsættelser og minutiøs planlægning. Sådan behøver det ikke at være.

Det kan gøres både kosteffektivt og hurtigt, hvis det udføres af det rigtige team med en bred kompetanceflade. 

Kontakt os

Skriv en besked til os, så vender vi tilbage snarest muligt

Tak, vi vender tilbage snarest!

Hvad er planen? 

Step 1 er naturligvis, at du får lagt en strategi. Det hænder, at vi render ind i samarbejdspartnere, der tænker salgsmaterialer og intet andet. Der er vi hurtigt på banen hver gang - hvilke salgsmaterialer? Til hvem? Hvordan? Hvornår? I hvilket omfang? På hvilke platforme? Via hvilke medier?

Det kan næsten ikke svare sig at få udarbejdet professionelle materialer, hvis du ikke har en eller anden plan for, hvordan du får det ud til kunden. Så step 1 kræver, at du bliver stillet de rigtige spørgsmål fra start.

 

Læs om vores resultater på Tirsbæk Bakker

Den geniale strategi er simpel

Kendskab til målgrupper, kampagnestrategisk indsigt, ekspertisekompetencer på de sociale medier og kampagneplanlægningserfaring er afgørende for, hvor skarpt og ressourcestærkt en strategi kan strikkes sammen. Fordi vi har skåret al støjen væk og har 100% fokus på boligprojektsalg, kan vi tilbyde en ekstraordinær indsigt i branchen og et erfaringsgrundlag, 

som du ikke finder andre steder. Og så er det, at dit projekt, fra strategi til produktion og eksekvering, bliver markant lettere for dig at håndtere og mærkbart optimerende for salget. Det er jo det, det hele handler om i sidste ende.

Thomas Münster

Kontakt Thomas Münster for mere information

Branding- og kampagnestrategi
til Skejbyen i Aarhus

A. Enggaard

I Skejby i Aarhus er et kæmpe boligprojekt ved at tage form. Hundredvis af boliger, indkøb, sportshal, børnehave og en mængde deleøkonomiske tiltag vil forme den by i byen, der inden længe vil være kendt som Skejbyen.

Et projekt af den kaliber handler om meget mere end et website og et par brochurer. Det handler om promovering af et helt område – ja, en hel by. A. Enggaard som står bag projektet har løftet projektsalg til nye højder, og vil med Skejbyen opføre et boligområde, der kan meget mere end at tilbyde et tag over hovedet.

De vil sætte fokus på sundhed og bevægelse med café, der byder ind med sunde alternativer til traditionel take away, de vil tilbyde billig adgang til træning i idrætshallen og gratis udendørs træningsfaciliteter i området.

De vil skabe et stærkt beboerfællesskab med events, fællesskabsstyrkende faciliteter og – aktiviteter. De vil booste den deleøkonomiske tanke og har tiltag som delebil, gratis cykelværksted og fællesspisning på tegnebrættet. I det hele taget er der tale om et projekt, der må og skal have en skarp strategi og en gennemtænkt kampagneplan.

Vi finder målgrupperne, skaber stærke personaer, skærer ind til benet og sætter ord på de stærkeste værdier, designer en grafisk linje, der er allestedsnærværende og skaber synergi på alle platforme, målretter kommunikationsform og navigation til målgruppen og den retning, vi vil føre dem. Alt dette smelter vi ind i en kampagnestrategi, der sikrer, at vi når dem vi vil, på de medier, hvorpå de befinder sig, hvor de får den information, de har brug for, når de har brug for det og på en måde, der gør dem nysgerrige og at de altid bliver ledt videre i salgsprocessen. Dét er marketingstrategi i vores øjne.

Uffe Bengaard

Kontakt Uffe Bengaard for mere information