De vil skabe et stærkt beboerfællesskab med events, fællesskabsstyrkende faciliteter og – aktiviteter. De vil booste den deleøkonomiske tanke og har tiltag som delebil, gratis cykelværksted og fællesspisning på tegnebrættet. I det hele taget er der tale om et projekt, der må og skal have en skarp strategi og en gennemtænkt kampagneplan.
Vi finder målgrupperne, skaber stærke personaer, skærer ind til benet og sætter ord på de stærkeste værdier, designer en grafisk linje, der er allestedsnærværende og skaber synergi på alle platforme, målretter kommunikationsform og navigation til målgruppen og den retning, vi vil føre dem. Alt dette smelter vi ind i en kampagnestrategi, der sikrer, at vi når dem vi vil, på de medier, hvorpå de befinder sig, hvor de får den information, de har brug for, når de har brug for det og på en måde, der gør dem nysgerrige og at de altid bliver ledt videre i salgsprocessen. Dét er marketingstrategi i vores øjne.