Trykt troværdighed
I en hurtigt voksende digital verden kan man let glemme den gamle klassiker - trykt materiale. Man du skal ikke undervurdere effekten af de taktile salgsassistenter. Der er noget håndgribeligt og troværdigt ved at få trykt materiale mellem hænderne eller blive eksponeret for det i bybilledet. Hvis det er trykt, så er det ikke svindel og humbug. Desuden kan præsentationsmateriale, som en brochure, hvis den vel at mærke at udarbejdet og trykt professionelt (ellers kan det nemlig have den stik modsatte effekt) konnotere kvalitet og professionalisme. Den følelse smitter af på opfattelsen af dit projekt som hele. Brochuren er også ideel til at få køberen engageret dybere i salgsprocessen, da vi er tilbøjelige til at nærlæse trykt materiale i et omfang, der ikke gør sig gældende online.
Det er ikke kun brochuren, der har en effekt. En roll-up i et supermarked, et handout til åbent hus, et banner over gågaden eller en busreklame kan være en stærk brandingfaktor og være med til at øge eksponeringen af projektet. Byggegrundsskiltet er jo helt oplagt, men hvis du også her sørger for at det grafisk er i tråd med alt det andet marketingmateriale, så er der synergi over hele linjen.