Menu

Du skal ikke undervurdere
effekten af trykt materiale

Brochure & Print

Hand-outs / Brochurer / One-pagers / Salgsopstillinger / Roll-ups / Plakater / Bannere / Byggegrundsskilte

Regel nummer ét i al relationsbåret salg: Du skal aldrig efterlade en potentiel køber uden en fysisk reminder på det, de er blevet præsenteret for. Det er et faktum, at vi i gennemsnit skal eksponeres for et budskab syv gange, før det lagrer sig i vores bevidsthed. Uanset hvor mange online annoncer og links, du smider efter din målgruppe, så kan de ikke gøre det ud for det prik på skulderen, som fysisk materiale kan skabe, bare ved at ligge på passagersædet.

Kontakt os

Skriv en besked til os, så vender vi tilbage snarest muligt

Tak, vi vender tilbage snarest!

Trykt troværdighed


I en hurtigt voksende digital verden kan man let glemme den gamle klassiker - trykt materiale. Man du skal ikke undervurdere effekten af de taktile salgsassistenter. Der er noget håndgribeligt og troværdigt ved at få trykt materiale mellem hænderne eller blive eksponeret for det i bybilledet. Hvis det er trykt, så er det ikke svindel og humbug. Desuden kan præsentationsmateriale, som en brochure, hvis den vel at mærke at udarbejdet og trykt professionelt (ellers kan det nemlig have den stik modsatte effekt) konnotere kvalitet og professionalisme. Den følelse smitter af på opfattelsen af dit projekt som hele. Brochuren er også ideel til at få køberen engageret dybere i salgsprocessen, da vi er tilbøjelige til at nærlæse trykt materiale i et omfang, der ikke gør sig gældende online.
Det er ikke kun brochuren, der har en effekt. En roll-up i et supermarked, et handout til åbent hus, et banner over gågaden eller en busreklame kan være en stærk brandingfaktor og være med til at øge eksponeringen af projektet. Byggegrundsskiltet er jo helt oplagt, men hvis du også her sørger for at det grafisk er i tråd med alt det andet marketingmateriale, så er der synergi over hele linjen.

Lækkert, lækkert, lækkert

Desværre kan du ikke mærke tyngden og de lækre detaljer, som brochuren til boligprojekt ****** er trykt med. Kundernes reaktioner har dog ikke være til at tage fejl af – lækkert og gennemført. Præcis som de boliger, brochuren omhandler. Den signalerer alle de rigtige ting til at prestigefyldt projekt som dette, og når man sælger så luksuriøse boliger, fortjener de en vis kvalitet.

Uffe Bengaard

Kontakt Uffe Bengaard for mere information