Selvom projektet er omfattende og kræver markedsføring på den store klinge, så er det ikke ensbetydende med, at det er en dyr, krævende og langhåret proces. Det handler om erfaring, kendskab til målgrupperne, kendskab til faldgruber og et solidt team af kompetente folk, der ikke tænker på andet end det succesfulde projektsalg, de skarpeste 3D-visualiseringer og at gøre det bedre end sidst – bedre end de andre – bedre end de selv troede muligt.
En dedikation der munder ud i intet mindre end en vovet identitet skræddersyet til området og projektet, et imponerende website med interaktiv boligvælger, præsentation af hele fire lejlighedstyper udvalgt efter fire forskellige målgrupper, 52 VR-visninger, 70 3D-visualiseringer, et reklamespot, 360-graders VR-oplevelse, opslag til sociale medier og PR og en lækker 100-siders brochure.
Og succeskriteriet er opfyldt – A. Enggaard og Thorkild Kristensen Ejendomsmæglerfirmaet får alt fra identitet, koncept og totalleverance af alle materialer til alle platforme uden at skulle trækkes igennem et utal af opkald, møder og godkendelsesprocesser.