Menu

Kontakt os

Skriv en besked til os, så vender vi tilbage snarest muligt

Tak, vi vender tilbage snarest!

Beddingen 7 i Aalborg


TK Development

Identitet / Koncept / Website / Boligvælger / 3D-visualiseringer / Reklamespot / Videoer til SoMe / Brochure

Nogle gange kan en enkelt sætning danne rammen for et helt boligprojekt. ”Vi har noget på Beddingen” er den første akkord i det mesterværk, der skal markedsføre Beddingen 7 ved Østre Havnebassin på havnefronten i Aalborg. Dét, der er på Beddingen, er et kvalitetsbyggeri med 43 luksuriøse ejerlejligheder, der skal sælges primært til de 50+ og de unge ambitiøse par med ét eller ingen børn. To målgrupper med forskellige behov og præferencer – dét kræver gennemtænkt markedsføring.

Se mere på www.beddingen-aalborg.dk

"Flot materiale – både online og fysisk – giver kunderne et realistisk indtryk af, hvad det er, de køber".

Morten Dahl, indehaver og ejendomsmægler, Home Aalborg

Rød tråd – sorte tal

Hvad betyder det, at der er synergi på alle platforme? Hvorfor skal man tænke i identitet og marketingstrategi? Hvorfor er planlagt kommunikation den eneste vej frem? Fordi det virker. Punktum.

Beddingen er gennemtænkt fra brochure til web og skal opnå kontinuerlig aktivitet på de sociale medier. Derfor er identiteten så skarp, at kunderne med et enkelt blik kan genkende, at ’der er noget på Beddingen’, kommunikationen er skræddersyet til dem, der rent faktisk kan og vil købe, og aktiviteterne falder på tidspunkter og platforme, hvor køberne befinder sig.

"Vi har samarbejdet med Dimension Design omkring udviklingen af en marketingkampagne med henblik på at skabe øget opmærksomhed omkring 43 ejerlejligheder med en unik beliggenhed på Beddingen 7 i Aalborg, som TK Development opfører og forventer indflytningsklare ultimo 2018. Med fokus på udvikling af website, brochure og film i et lækkert visuelt design har Dimension Design sikret en rød tråd i markedsføringen og et resultat, der afspejler boligernes høje kvalitet, og Dimension Design har indfriet vores ønske om øget opmærksomhed omkring projektet".

Erik Godtfredsen, Senior Vice President, TK Development

50% solgt i en håndevending

Når alt er orkestreret ned til mindste detalje og skræddersyet til målgruppen, området og projektets absolutte forcer, så taler resultaterne for sig selv; lejligheder der ikke er bygget, men allerede solgt. Men det handler om mere end det – det er en branding af området, der er med til at afgøre, om dette sted bliver attraktivt eller ej… også på sigt.

0

Visualiseringer

0

Animationer og videoer

0

Materialerekvereringer efter én uge